Du er her:
Ordnett.no / Hjelp / Jeg får en feilmelding: «Det var problemer med ditt abonnement.». Hva skal jeg gjøre?
Jeg får en feilmelding: «Det var problemer med ditt abonnement.». Hva skal jeg gjøre?
Betaling for dine abonnementer skjer ved automatisk trekk fra ditt bankkort. Hvis det oppstår problem.. med betalingen vil det gjøres flere forsøk
Betaling for dine abonnementer skjer ved automatisk trekk fra ditt bankkort. Hvis det oppstår problemer med betalingen vil det gjøres flere forsøk. Etter flere mislykkede forsøk vil abonnementet stanses automatisk. Abonnementet kan også stanses hvis kortet ditt er utløpt på dato eller sperret. Løsningen er som regel å betale abonnementet med et nytt bankkort.
- Oppskrift for å betale et abonnement med et nytt bankkort:
- Logg inn på «Min side» og klikker på «Administrer dine abonnementer».
- Stans dine abonnementer med automatisk trekk fra konto.
- Kjøp et nytt abonnement på nytt fra samme side og betal med et nytt bankkort.
Om du ikke har fått nytt bankkort og tror problemet må være et annet, kan du kontakte oss på support@kunnskapsforlaget.no så vil vi hjelpe deg.